donderdag 31 januari 2013

Dwytter Time!!!


Hoi hoi,

Het is weer Dwytter time!!!
Dit keer met een sketch van Annemiek!

Dwyt 175

Is hij niet leuk!!!

Dit is wat ik er mee heb gemaakt:


Ik heb gebruik gemaakt van designpapier van Stampin' Up! Het is al een oude serie, maar ik had deze nog liggen. Het komt uit  Patterns Pack II. En Dwyt staat ervoor het gebruik van restjes.
Naast het designpapier heb ik een stukje cardstock Vanilla White gebruikt.
Daar omheen heb ik een touwtje gedaan. Deze is ook van Stampin' Up! En heet Linen Thread.
De stempels zijn ook van Stampin' Up! Het is een oude hostess set. En heet Love Bug.


Het inkleuren heb ik gedaan met mijn Stampin' Markers.
Het werkt hetzelfde als inkleuren met distress. Heel erg leuk vind ik zelf!

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen bij ons Dwyt blog!

Liefs,
Krista

Geen opmerkingen: