zaterdag 29 december 2012

Feest!!!

Hoi hoi,

Vandaag weer een nieuwe challenge op het Stampin Challenges blog.
Het thema is FEEST!


Ik heb gebruik gemaakt van de stempelset Patterned Occasions.
Deze kun je cadeau krijgen tijdens de Sale-a-Bration die 22 januari gaat starten.
Meer info over de Sale-a-Bration volgt.

Het papier dat ik heb gebruikt is Cardstock Whisper White en Crumb Cake.
Het designpapier heet Polka Dot Parade. 
Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van Linnen Tread, Apothecary Accents Framelits, Essentials Paper Piecing Pack en de Rhinestones.
De inkt is Not Quite Navy. 

Uiteraard kunnen jullie een bestelling plaatsen voor de producten die ik heb gebruikt.
Dit kun je doen door mij een mailtje te sturen.

Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen met deze challenge!!!

Liefs,
Krista

Geen opmerkingen: